لواط و عواقب مرگبار آن در جوامع غربی

کلیسای  پروتستان درایالت  براندبورگ  آلمان به رسمیت  شناختن  همجنس  بازی   اعلام کرد که این عمل گناه نیست  .

 به گزارش واحد مرکزی خبر   از بن  به نقل از روز نامه ی  فرانکفو وتر  روند شاو،  در بیانیه ای   اعلام  شده از سوی  کلیسا آمده است که  همجنس  بازی  نه  بیماری  است  ونه گناه .

 درادامه  این  بیاتیه  ، از کلیسا ها خواسته شده است  که  همجنس  بازان  را  در کلیسا  بپذیرند در بخش دیگری از این  بیانیه  با اشاره به  اعمال  خشونت علیه همجنس بازان بر حمایت از آنان  برای  جلوگیری از  وقوع  حوادث خشونت آمیز  علیه   همجنس  بازان  تاکید شده است  .

 همچنین این عمل  حرام  و گناه بزرگ را با کمال  بی شرمی و وقاحت  مجلس عوام  بریتانیا  در  14/4/46 پس از یک بحث 8 ساعته  تصویب کرد و متن  لایحه را برای  تصویب  نهایی  به مجلس  اعیان فرستاد بعد از 10 روز  مجلس  لردهای  انگلیس  قانون  همجنس  بازی را  در شور  دوم  تصویب کرد .

  این  در حالی است که  چند همسری  در انگلیس  ممنوع  شد ، ولی همجنس  بازی جایز است  .  از دنیای غرب  که غرق در فساد است  انتظازی بیش از این نیست  ولی  تعجب  از کسانی  است  که  می خواهند  از این  دنیای  غربی ها  تقلید کنند  .

 شبکه سی ان  ان   آمریکا  با استناد به آخرین  تحقیقات  وزارت  بهداری آمریکا  اعلام کرد در 13 دقیقه  یک نفر در آمریکا  به  ویروس  مهلک ایدز  مبتلا می شود .

 براساس  این تحقیقات  از هر  یکصد مرد و  هشتصد زن  آمریکایی  در حال  حاضر  یکی حامل  ویروس ایدز می  باشد . ویروس  ایدز با  ورود به  بدن انسان  پس  از یک  دوره  2 تا 8 ساله   بروز کرده  سیستم  دفاعی  فرد مبتلا  را  از کار می  اندازد و بدن  را  در برابر بیماری های  عفونی  بی  دفاع  می کند  و در نهایت  قربانیان این ویروس  که  عمدتا   از طریق  بی  بند و باری های جنسی  مبتلا میشوند  از شدت بیماری ها  ی  عفونی  هلاک  می  شوند  .

   وزارت  بهداری  آمریکا با اشاره  به  وجود  بیش از 550000 حامل  ویروس   ایدز در آمریکا  نسبت به  شیوع  اپیدمی  ایدز در اوایل  قرن آینده  در این  کشور هشدار داد و  خواستار  بسیج مراکز  بهداشتی  و نهادهای آموزشی آمریکا  برای  ارتقای  سطح  آگاهی مردم  خصوصا نوجوانان و جوانان و نسبت به راه های جلوگیری  از آلوده شدن  این  ویروس خطر ناک  شده است  .

 بر اساس این  تحقیق شهر  سانفرانسیسکو  در کالیفرنیا  که به  پایتخت  همجنس  بازان در آمریکا  شهرت  یافته است  از بالاترین  درصد مبتلایان به و یروس ایدز برخور دار است  این عمل  شنیع از نظر اسلام  جزء  زشت ترین و پلیدترین  اعمال  می  باشد و در صورت اثبات مرتکب آن   محکوم به مرگ است  .

 امام صادق  علیه السلا م می فرمایند  : پلیدی و زشتی  لواط  بالاتر از  زناست  و خداوند بزرگ  مردمی مانند  قوم لوط  را  به جرم  انجام  لواط  هلاک  ساخته است  در حالی که  قومی  را  (این چنین)  به ارتکاب  زنا  نابود  نکرده است  .

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.