برگزاری یادواره شهید ناهید کرجو و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر باموضوع تاثیر القائات ماهواره و اینترنت بر جوانان

به  مناسبت اعیاد  شعبانیه   وسالروز ولادت شهید  ناهید فاتحی کرجو (شهید شاخص سال) ، یادواره ای  باعنوان  (( فاتحی  فاتح  قله های  صبر و  شجاعت )) با محوریت   تبیین  نقش زنان  دردفاع  مقدس  و با هدف  ارج نهادن   به صبر و استقامت  زنان با ایمان  درعرصه  جهاد اکبر و اصغر ،  عصر روز یکشنبه  مورخ 4/4/91   در محل سازمان بسیج طلاب  وروحانیون کرمانشاه  برگزار گردید .

دراین یادواره  که  110 نفر  از طلاب  و دانشجویان  درآن  حضور  داشتند   سردار ویسی   از مبارزان  دفاع  مقدس  به تبیین   نقش  زنان  در حمایت  از انقلاب  چه با  مجاهدت  خویش   وچه با  ترغیب مردانشان   درسالهای جنگ  تحمیلی  پرداخت  و شهید  ناهید فاتحی کرجو  را الگویی  برای  زنان  دانست  .

سخنران  دیگر یاواره   خانم افسر پلیس ،  پورپرویزی   از معاونت اجتماعی  پلیس  امنیت عمومی  کرمانشاه  به بیان  چگونگی  اوضاع  فعلی  شهر  در عرصه  فرهنگ از منظر  پلیس پرداخت  وباتوجه به هجوم خاموش دشمن  ( ماهواره و اینترنت)  به فرهنگ دینی نکاتی را پیرامون  پیشگیری  از  هجمه های  دشمنان  بخصوص  اعتیاد به  مواد  صنعتی  واثرات آن را  مطرح کرد .

درحاشیه یادواره  نمایشگاهی  از  عکس  و پوستر  با همکاری  پلیس  امنیت عمومی  با   به  تصویر  کشاندن  تأثیرات  جامعه  از القائات   ماهواره  و فاصله گرفتن  جوانان  از فرهنگ  شهادت طلبی  و دین گریزی  برپا گردید  .

اهدا  هدایا  پایان بخش یادواره بود .

  • مدرسه علميه حضرت فاطمه الزهراء سلام الله عليها آمل [عضو] 

    سلام عليكم
    آغاز سال تحصيلی جديد مبارك
    به اميد موفقيت همه ی طلاب عزيز……….
    مدرسه ی علميه ی حضرت فاطمه الزهراء سلام الله عليها . آمل

  • جان نثاری
    نظر از: جان نثاری
    1391/04/06 @ 10:33:41 ب.ظ

    جان نثاری [عضو] 

    هیده «ناهید فاتحی‌کرجو» در چهارمین روز از تیر ماه سال 1344 در شهر سنندج به دنیا آمد. با شروع حرکت‌های انقلابی مردم، ناهید هم به سیل خروشان انقلابیون پیوست و با شرکت در راهپیمایی‌ها و تظاهرات ضد طاغوت در جرگه دختران مبارز کردستان قرار گرفت بعد از انقلاب هم به مبارزات خود ادامه داد.

  • نظر از: پیشنمازی
    1391/04/06 @ 01:33:56 ب.ظ

    پیشنمازی [عضو] 

    موفق باشید

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.